fredag 22. juni 2012

Elsker å lage barnevognkort!!!


Barnevognkortene mine har blitt veldig populære som dåpskort og velkommen til verden gave :) 
Det gjør meg ingenting for som overskriften sier:

Jeg elsker å lage barnevognkort!!

De blir jo så søte, og morsommme å lage!



Vil du prøve å lage selv?Her har du oppskriften på mine barnevognkort:


Denne gangen skullle jeg lage både ett jentekort og ett gutte kort. Tar derfor med bilder av begge:


Elsker små detaljer på kortene mine, selv om jeg ikke er så flink som andre er med det.


Som å pynte med søte små blomster. Hjerteborden på kanten under blomstene.


Kortet sett fra siden.


Flere små detaljer som utstanseren jeg har brukt på håndtaket. Alt setter et personlig preg på det.


Vogn og "dyne". Vet også noen lager med pute i kortene sine. Jeg velger å kun ha dyne som kort.


Så guttekortet. Med samme pynt, bare i blått. 


Grillspyd brukes ikke bare til grilling her i hus, men også til håndtak på mine kort!:)


Vogn og dyne.


Mer nærbilde av begge "dynene" ovenfor og nedenfor. Teksten er egentlig et stempel man kan få kjøpt, men jeg velger alltid å skrive på word i stedet. Blir like så fint!


Pyntet med søte små rosa blomster. På det blå kortet med små blå sommerfugler.


Begge kortene. Kjempesøte!!

Jeg pleide å gi bort kortene i bokser som jeg kjøpte på Chlas Olson, praktiske bokser så man ikke ødela kortet under transport. Desverre har de ikke disse boksene lenger der, så tar gjerne imot tips om bokser som er store nok til et barnevognkort! Bør være ca 15 cm breie og 20 cm høye/dype.

Ønsker alle en super fredag!

- Marit-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen noen ord :)