søndag 24. juni 2012

Roooosa veskekort.. og en liten smakebit på bryllupskort!

Oppdaget i bildene mine at jeg plutselig hadde glemt dette kortet!

Så da blir det et kort innlegg med bilder.

Kortet ble gitt bort til en venninne som hadde bursdag i Mai. 
I kortet brukt samme kartongen som jeg har brukt på andre ark. Synes den er såååå fiiiiiin!!

Tutorial på veskekort kan du se her: Oppskrift på veskekort alà Marit!:)


For å gjenta meg for n`te gang: Denne våren ble det en "hit" med veskekort. Blir derfor mye bilder og lite forklaring siden dere kan gå inn på tutorialen, samt se tidligere forklaringer. 

Lurer på hva "høstens" hit blir jeg!Snart finne noe nytt kort å lage kanskje ;)


Jeg elsker denne kant puncheren som jeg har brukt på lokket. 


Hele fremsiden av veska.


Pyntet med masse rosa blomster, samt hjerteblonder øverst på lokket.


Har på alle panelene brukt distress ink i kantene.


Baksiden og siden av kortet. Jeg syntes denne kartongen var så fin i seg selv, så valgte å ikke pynte noe bakpå vesken annet enn med hjerteblonder.


Fremsiden. Brukt samme kartong på håndtaket.


Inni kortet, utbrettet. Annenhver panel med  prikkete kartong og rosekartong.


Personlig hilsen i midten.


Under lokket. Fester det med borrelås.


Nyyyyydelige kartongen. Hehe... tenk å være såååå i ekstase for papir, ark og kartong som meg!
Jeg er med kartong og papir som en stylist er med sminke og slikt ;)

Igår ble jeg ferdig med ett bryllupskort som ble skikkelig nydelig om jeg må si det selv!
Bryllupskortet skal ikke gis bort før neste helg, så kan nesten ikke legge ut hele kortet enda, men gir dere en ørliiiiiiiten smakebit :


Ønsker alle en fortreffelig søndag!!

- Marit-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen noen ord :)