torsdag 12. januar 2012

Farsdagskort!!:)

Klassisk og enkelt farsdagskort!!

Husker jeg hadde dårlig tid når jeg skulle lage dette farsdagskortet, så rasket sammen et kort av noe restekartong jeg hadde, noen blomster og litt pynt her og der, og tadddaaaa, farsdagskort ferdig!



Hvem har sagt at enkelt er kjedelig?!
Dette er også et slags trappekort, faktisk så har jeg brukt denne type kort på julekortene i år, eller for i fjor, 2011. De kommer det bilde av senere!!:) Innleggene mine om dagen blir forrsten veldig mye bilder og lite skriving, men synes bare det er så gøy å vise frem resultater av kort jeg har lagd!Kommer sterkere tilbake med tutorialer og mer tekst om hvordan jeg har lagd kortene:)



Jeg hadde noe restekartong jeg ville bruke. Hvit kartong som grunnkort, og et veldig enkelt mønsterark som panel. Svertet kartong og mønsterark i kantene med Distress Ink.



Baksiden av kortet med håndlaget av stempel!



Litt pynt og noen blomster kan gjøre mye!:)



Nå er det lenge til farsdagen igjen, men desto bedre tid har DU til å lage et kort til din pappa!!


- Marit-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen noen ord :)