torsdag 12. januar 2012

Bursdagskort til pappa`n min!!:)


Bursdagskort til pappa 16. oktober 2011!!:)

Husker ikke helt, men tror dette er første gang jeg lagde ett sånt trappekort!!Må prøve å få lagt ut en tutorial her etterhvert. Skal generelt bli flinkere til å lage tutorial, sånn at DU kan prøve å lage kort!

Veldig enkelt kort å lage!

Jeg er som du kanskje har merket hvis du har sett litt på bloggen min, veldig glad i sterke, men enkle farger. I dette kortet gikk jeg för blått. Brukt blå kartong som grunnkort, brukt blått rutete mønsterark som panel.

Sett litt fra siden.



Pyntet med blader og blå blomster som er tusjet med promarker.



Tekstene er skrivet på word og skrevet direkte ut på kartongen.



Har brukt dette "stempelet" på flere kort i det siste fordi jeg synes det er så fint!


Har også pyntet med perler. Tagsene med tekst er festet på kortet med 3D limputer.



Bildet av pappa er tatt ute i båt mens vi var ute og fisket i sommer på snåsavatnet. Pappa i sitt ess!!



Kortet bakfra.



Kortet fra bak/siden.



Kortet er formet som en trapp, derav trappekort!


Kjempefint kort som var kjempeenkelt og lage!!

- Marit-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen noen ord :)