tirsdag 19. juli 2011

Konfirmasjonskort jente

Konfirmasjonsskuffekort til jente i fine lille toner!!:)


Det var en kollega av meg som bestilte dette kortet, og nedenfor ser du bilder av resultatet!:) Tutorial på denne typen kort ser du på denne linken her: Tutorial skuffekort .


Kortet sett ovenfra. Rosa er jo egentlig jentefargen, men jeg synes lilla er like fin farge:)


All skrift på kortet er skrevet inn på word på pc`n og skrevet direkte ut på kartongen. Dette blir like fint som om jeg skulle brukt et stempel!!:) I kantene har jeg brukt Distress Ink for å få denne brente "looken". Her ser du også hjerte eyeletsen jeg har brukt. Gjennom denne har jeg brukt svart silkebånd for å lukke kortet.


Pyntet med lilla blomster. Blomstene er kjøpt, men jeg har tusjet dem lilla selv med Promarker tusj. Pyntet ellers også med fine hvite perler:)


Skuffen åpen. I skuffen er det f.eks plass til penger, evnt en gave:)

"Carpe Diem!!"

Et fint ord i bunnen av skuffen:)


På toppen av skuffen er selve kortet. På siden du ser her har jeg valgt å ikke skrive noe, sånn at den som skal gi bort kortet selv kan skrive noe:)



På andre siden av kortet. Har brukt masse forskjellig kartong og mønsterark på kortet, så ble veldig lag på lag, men jeg synes dette er fint!!

I hjørnene på høyre siden ser du at jeg har brukt en veldig fin hjørnepuncher:)



Jeg liker veldig godt dette sitatet ovenfor som jeg også har brukt i flere andre konfirmasjonskort:)



Under skuffekortet, selvsagt mitt stempel håndlaget av med signatur!:)


Jeg har laget et nesten maken kort til dette, men som er pyntet litt annerledes på toppen. Legger ut dette også etterhvert!:)

- Marit-






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen noen ord :)