tirsdag 12. januar 2021

Liten hyggelig oppmerksomhet.

 Har du en venn, nabo eller kollega som hadde fortjent en liten oppmerksomhet?

Julekortene jeg lagde kan også lages i "vanlig" versjon!

Det behøver ikke være så mye man trenger gi om det bare skal være en liten hyggelig oppmerksomhet. 

Tidligere i høst lagde jeg dette kortet med sjokolade inni til til venner/naboen som skulle flytte. Vi syntes det var litt trist, og plutselig hadde jeg lagd denne som hang på døra dems dagen overtagelsen fant sted😊🥰


Møsterarket her digger jeg! Ser ut som driv ved. Brult samme border punchen her som på julekortene. Grå kartongsom grunn kartong. 


Sverter med distress ink for brente kanter effekt. 


En hyggelig hilsen inni kortet om at de blir ikke kvitt oss så lett 😉 pyntet med litt stjerner. Utenpå kortet pyntet jeg med tags, stjerner og blomster. 


"Glede finner du i hverdagens
 små øyeblikk, spis sjokolade"

" Det fins ikke noe bedre enn venner,
bortsett fra venner med sjokolade". 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen noen ord :)