lørdag 19. oktober 2013

Morsdagskort!

Snart er det farsdag, kanskje du gjennom dette innlegget av mine
 Morsdags "kort" 
vil få inspirasjon til å lage farsdags "kort".


Min mamma er veldig glad i Anthon Berg sjokolade. 
Idèen var da å gjøre om esken til et kort, sånn at det hele ble gave og kort i ett!


På bildet over ser du hvordan esken så ut før pynting, og nedenfor ser du resultatet!


Jeg kjøpte inn spesiell morsdagskartong som det står "mamma" på. Denne pyntet jeg med rundt esken.
På toppen lagde også en søt tag med en fin tekst på, som passet bra for morsdagen! Rundt den pyntet jeg med hvite fjær og blomster. Brukt distress ink i kanter på både kartong og blomster.


Brukte hjertebord over hjørnene. 


Masse god sjokolade i fin eske :)


Da var det bare å nyte morsdagen!!


Her er forslag til en annen variant som man kan fylle med hva man vil.

¨

Nok en gang gjenbruk av tom cashew nøtt boks.


Brukte rester av mamma kartongen på lokket.


Brukte ellers lilla stripete kartong. Pyntet med lilla tag, med samme tekst som på det andre morsdagskortet.



Pyntet med hvite blomster og hvit tape-hjertebord.


Nå begynte jeg å tenke på hva jeg skal lage til farsdagskort!!
Har mye jeg skulle produsert før jul kom jeg på, så må vel snart begynne :)

- Marit-




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen noen ord :)