lørdag 19. oktober 2013

Vinlotteri på jobben!

Glede finner du i hverdagens små øyeblikk!

På jobben min prøver vi hver fredag og samles til ukeslutt. 
Da koser vi oss kanskje med litt kake, is, sjokolade eller lignende!
Vinlotteriet hører også da med.
Bøtta jeg har lagd blir brukt til å ha navnelapper oppi bøtta, de som kjøper lodd får sitt navn oppi,
 deretter trekkes det vinner. Og for å dra ut spenningen med hvem som vinner, er det selvsagt siste som blir trekt som er vinneren!Overskuddet (ja, for vi må jo selvsagt ta såpass med lodd at det blir overskudd) brukes til noe sosialt.



I sommer fikk jeg litt dilla på tyrkisk yoghurt med bær og müsli, og siden jeg også har blitt fan av gjenbruk, så ble da yoghurt bøtta pyntet og stæsjet til vinlotteri bøtte!


Lokket pyntet med rosa kartong i bunn. Deretter brukt en rosemønstrete kartong, med rosa Vinlotteri tag på. I kantene har jeg brukt en hjørnepuncher, som jeg har kjøpt på Søstrene Grene! Der har de faktisk litt fine scrapping småtteriting :)


Glede finner du i hverdagens små øyeblikk!


På bøtta har jeg brukt en rosamønstrete kartong, pyntet med litt av samme kartong som på lokket, samt brukt litt tape-bord nederst.


I kantene brukt distress ink. På midten også brukt en hjertebord.

Det er fint, sosialt og gøy og kunne samle kollegaer til ukeslutt, ¨
da gjerne med vinlotteri og kaker!

Ønsker dere en super helg!

-Marit-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen noen ord :)