onsdag 24. oktober 2012

Invitasjoner og bordkort på bestilling

I høst fikk jeg bestilling på

 Innbydelser og bordkort!!

Første gang jeg har laget så mange innbydelser, men det var kjemegøy!
Bordkort har jeg laget til dåp før, men dette ble en litt annen vri med annet tema som dere ser ut fra bildene.

Et veldig kort innlegg med bilder av resultatene:





Framsiden av innbydelsen. Blå kartong som grunnkort, har brukt to forkjellige mønsterark. Den rutete dere ser her, og et mønsterark med fiskedubber på baksiden. Jubilanten har fisking som O`store hobby og lidenskap, så derfor dette temaet.


I hjørnene på den blå kartongen brukt Trumpet Flower Punch. Distress Ink i kantene for å få den brente/gamle looken.


Pyntet enkelt med en blomst og en fiske-brads.


Så til bordkortene!
Her er hele "bølingen" Stempelet har jeg kjøpt på Unik Hobby Hamar, litt pirkejobb og tusje det med promarkere, men synes resultatet ble veldig fint!


Et nærbilde av bordkortet. Her ser dere det andre mønsterarket som jeg også brukte på innbydelsene. 


For å få den siste morsomme touchen på bordkortet lagde jeg ett lite hull der kroken i stempelet egentlig er, strakk litt fiskesene igjennom og knyttet på en ekte fiskekrok som navnet da henger i. Selvsagt med ekte fiskeknute for den som kan å feste på fiskekrok ordentlig!


Veldig originalmåte å lage bordkort på synes jeg selv ihvertfall!!

Det syntes også gjestene!

Ha en fin onsdag!

-Marit-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen noen ord :)