torsdag 7. juni 2012

Veskekort til søstern!


Veskekort i bursdagsgave!

Et veskekort passer perfekt som en liten hilsen, både i ord og til en eventuell liten gave. Jeg har brukt det som begge deler, men denne gang ingen gave inni, men noen fine ord.

Tutorial  på veskekort kan dere se her: Tutorial veskekort.



Dette innlegget blir en fortsettelse på innlegget med tutorialen og en serie med bilder av veskekortet som søsteren min fikk, og hvordan det ble seende ut ferdig pyntet!


Kortet er her ferdig og er klar til å bli pyntet. Grunnkartong lilla pyntet med mønsterark i farger som matcher.


Vesken sett fra siden.



Her har jeg pyntet med et stempel fra Magnolia. Tusjet med promarker.



Kortet innvendig. Jeg pleier alltid ta annenhver rute med forskjellig mønsterark, får da et veldig stilig "mønster" i kortet. Smak og behag, men jeg synes også det er veldig fint med et blomstrete mønsterark sammen med et rutete mønsterark i samme fargenyanser. 



Kortet sett forfra ferdig pyntet. Blomstene tusjet med lilla promarker for å matche resten av kortet. Samt en liten enkel gratulerer med dagen tag!!



Håndtaket.



Ikke så mye "stæsj" som skal til før det blir veldig stilig!



Sett fra siden. Her ser du den rutete kartongen som jeg også har brukt innvendig i kortet.



Hele baksiden av kortet. I kantene på stempelet har jeg brukt Distress Ink.



Kortet innvendig med tekst i midten.



"Tenk ikke på at du har blitt ett år eldre. GAMMEL vil alltid være 20 år eldre enn det du er nå!".

En tekst som man egentlig kan få kjøpt som stempel, men jeg skriver likesågjerne alle tekster på word og det blir like fint!:)



Kortet utbrettet, baksiden.



Håndlaget av stempelet mitt!

Det var veskekortet til søstern!Jeg fikk virkelig dilla på veskekort denne vinteren/våren. Det kommer nok frem i mine innlegg fremover:)

I vinter prøvde jeg meg også på en helt ny greie innen scrapping! Lagde nemlig en bleiekake til mitt tantebarn. Denne ble veldig stilig, gleder meg til å legge ut bildene av den!

- Marit -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen noen ord :)