torsdag 12. januar 2012

Vin og Havrecookies!!

Kanskje ikke den beste sammensetningen, men
VIN OG HAVRECOOKIES
er en fin bursdagsgave!

Nå er det kjempelenge siden jeg har fått blogget, ja faktisk ikke siden i høst!Må ha vært en travel høst:) Har laget masse kort siden jeg blogget sist, men har aldri tatt meg tid til å legge det ut på bloggen min;) Skal ta meg i nakken og gjøre noe med dette.

 Er ikke så mye kartong og fiks fakseri som skal til før vinflasken og krukken ble mye finere:) Gjør deg klar for en lang bilderekke!!




Viser først bilder der du ser hele vinflasken, deretter bilder hvor jeg har zoomet litt mer inn på "verket".



Brukt grønn kartong som "grunnkort". Over denne et fint mønsterark med tekst og rose på.





Pyntet også med rosa blomster og grønne blader.



Rundt flaskehalsen brukt et fint hvitt bånd.



Så til bildene hvor jeg har zoomet litt inn!Her ser du hvordan jeg har "bundet" sammen kartongen rundt flasken. Laget hull i hver ende, hvor jeg har festet eyelets, deretter tredd tråd igjennom og knytt sammen. Stilig?!




"Tenk ikke på at du har blitt ett år eldre!!GAMMEL, vil alltid være 20 år eldre enn det du er nå!!"



I kanten av den grønne kartongen har jeg brukt Martha Stewart edgepuncher.



Så over til kakeglasset!!Laget på samme måten som på vinflasken:)





Havrecookies med sjokolade!Farlig gode for en som liker litt matkaker:)





Kjempefint mønsterark!Krukken er kjøpt på Ikea:)



Som jeg tidligere har sagt, det er bare fantasien som stopper deg i å pynte ting veldig enkelt!!:)

Ønsker deg en fin kveld!Kommer snart med flere innlegg som ligger og venter som utkast:)

-Marit-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen noen ord :)