onsdag 21. september 2011

Velkommen til verden kort, barnevognkort:)

Velkommen til verden lille Aron!!! :)

Tutorial på barnevognkort kan du se på denne linken her: Barnevognkort




Kartong og mønsterark er kjøpt på Gjølberg Dokka. Har brukt mørkeblå kartong, og et fint blomstrete mønsterark :) Nå begynner jeg å bli ganske dreven på disse barnevognkortene, så det tar ikke lenger så veldig lang tid å lage et sånt kort:)



Fester kalersjen med blå fine brads. Man kan alltids pynte og stæsje opp kortene i alle bauger og kanter, jeg synes ofte det enkleste er det beste:) Utrolig hva det gjør med noen brads og blomster:)



Kortet sett ovenfra!:) Jeg ser nå at selve kortet, altså dynen ble litt rart på toppen. Feilberegnet nok litt med edge puncheren min;) Er blitt veldig glad i Martha Stewart puncheren min som jeg kjøpte hos Papirpikene på gjøvik :)



Sett fra andre siden.



Blomster som jeg som tidligere har tusjet med promarker. Jeg kjøper for det meste bare hvite blomster, uansett størrelse og fasong. Liker mye bedre å tusje med Promarker, da får jeg fargen jeg vil ha:)



I bunnen av vogna:

"Når et barn blir født, hentes en stjerne fra himmelen og gir lys i mange hjerter".



Kortet:) Egentlig skulle jeg hatt kanten på mønsterarket litt lenger ut, men det var da sånn det ble denne gangen.



Baksiden:)




Kort og vogn:)

- Marit-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen noen ord :)