tirsdag 23. august 2011

Liverpool skjortekort!!

Et perfekt bursdagskort til en fotball-elsker er et skikkelig
LIVERPOOL SKJORTEKORT!!
så fremt bursdags"barnet" er Liverpool tilhenger da vel og merke;)
Noe det var i dette tilfellet!!





Det finnes veldig mange tutorials på denne typen kort. Jeg skal prøve å komme med en tutorial senere jeg også:) Inntil da, legger jeg bare ut bilder av kortet jeg lagde. 


Jeg valgte å la jakken utenpå skjorten være svart. Pyntet kortet med to røde knapper :) Skal sies, det var ikke lett å finne røde knapper på lillehammer!!Men husfliden hadde:) Har også festet på 3 biter kartong som skal forestille lommer på jakken. I kantene på disse har jeg brukt distress ink.



I lommen på brystet laget til et såkalt tørkle, også i Liverpool fargen rødt:)



Skjortekragen! Som forøvrig er festet til skjorten med borrelås. Jeg har også brukt borrelås til å feste sammen jakken med, under knappene.



Jakken er åpen. Her ser på på høyre side borrlåsen som jeg lukker kortet med. Inni har jeg da Liverpool skjorten!! Kortet som jeg så på som mal hadde utenpå skjorten en vest, men jeg droppet denne og lagde kun ren Liverpool skjorte. Strevde en del med å få til riktig sjattering i rødfargen og for å få alle logoer pene, men etter litt klipp og lim her og der, så fikk jeg det jammen til!!



Nærmere bilde av skjorten! Når man så åpner skjortekragen ser man dette:



Etter å ha åpnet skjortekragen, brettes selve kortet ut/ned. Øverste delen brukte jeg til bursdagshilsen, og nederste delen ble brukt til bilder!




Nærmere bilde av skjortekragen.



Igjen: Hele kortet!:)





Han som mottok kortet tror jeg og håper syntes det var veldig morsomt og kult bursdagskort!!

Hvilket bursdagskort kunne DU tenkt deg å fått på din bursdag!?

- Marit-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen noen ord :)