tirsdag 28. juni 2011

Bursdags skuffekort

Bursdags skuffekort til en venninne!!!

En dag i vinter når jeg og min venninne var på shopping tur sammen så var vi innom en hobby butikk, hvorpå hun sier; "Ja, jeg får vel kort på bursdagen min?". "Selvfølgelig", svarte jeg. Så sagt som gjort, og mens vi var på butikken fikk hun også velge ut mønsterark hun ville ha på kortet sitt:) Resultatet ser du nedenfor:


Hun valgte seg ut det blomstrete og stripete mønsterarket. Resten valgte jeg ut:)

På bildet ovenfor ser du utgangspunktet mitt. Når jeg startet visste jeg ikke hvilket stempelmotiv jeg skulle bruke, så tusjet to stk og valgte motiv etterhvert! Tutorial på skuffekortet kan du se om du trykker her. 


Startet med 2-3 kartong ark, to forskjellige mønsterark, og to pappbiter. (Se str på tutorial.)


Det ferdige kortet!!:)


Nedi skuffen et søtt lite bursdagsstempel:)


Håndtaket er laget av perler som er tredd på tynn ståltråd og festet på innsiden av skuffen. På midten av håndtaket en litt finere perle :)


Stempelmotivet er fra Magnolia. Jenta og trestubben er to forkjellige stempler, men ordnet det sånn at det ser ut som om jenta sitter på trestubben! Pyntet med fine blomster, blader, bånd og brukt en fin hjerte border punch i øvre og nedre kant.


Nå var dette et kort ved siden av en gave, men kortet er i seg selv egentlig en veldig fin gave!:)

Oppå skuffen lagde jeg selve kortet med en liten bursdagshilsen og en fin "vennskapsoppskrift" :)


Hipp hurra på bursdagen!!


En såkalt "vennskapsoppskrift". Fant denne på nettet og syntes den var veldig fin, så brukte den i kortet til min venninne!:)


Kanskje fikk du lyst til å lage en kort til din venn?!

- Marit-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen noen ord :)