søndag 27. februar 2011

Mer scrapping utstyr!!:)

Nå er det lenge siden jeg har fått skrevet noe på bloggen min!
Idag legger jeg ut noen bilder fra min siste shopping runde:)
Har fått litt utstyr til bursdagen min, men også kjøpt litt mer utstyr selv! Jeg nevnte i et annet innlegg en Border Puncher jeg visste jeg fikk til bursdagen min, det var denne her:
Jeg gjentar meg litt:
Border puncher er en slags utstanser. Denne gjør det mulig å stanse ut så lange border som du ønsker uten at overgangen synes.

Her finnes også uttalige mønstre å velge mellom. Hver mal kan brukes til å lage flere type border, og som med så mye annet så er det bare fantasien som setter grenser. Du kan for eksempel lage flotte kanter på kort og konvolutter, stanse ut enkle rette border som limes på kortet, eller skjære til rammer der det kan stanses ut en bord langs kanten.


Som tidligere nevnt har jeg en veldig snill svigermor!!:) For da vi før bursdagen min var på besøk hjemme på Dokka var det 50 % på alt scrapping utstyr på Notabene, og jeg fikk lov til å plukke meg ut litt som skulle være bursdagsgave til meg!!:) Deriblant valgte jeg da ut denne Border Puncheren:


Denne puncheren er ganske enkel, men likevel veldig fin! Den har et enkelt utskiftbart system som gjør at en kan skifte til andre mønstre. Jeg har da disse 5 forskjellige mønstrene, men det finnes tilsammen 26 forskjellige til akkuratt denne puncheren.

En annen ting jeg også plukket meg ut denne dagen var denne pakken med Clear stamps:


Denne pakken har bursdag som tema, og derfor forkjellig stempler som kan være fine og bruke til bursdagskort o.l.


Når jeg var og besøkte min søster sist, hadde vi en ganske lang shopping dag. Deriblant tok vi turen til Strømmen og en butikk som heter Bikuben. Internett siden deres kan du se her.

Å gå inn i denne butikken var for meg som å komme inn i en gigantisk godisbutikk. Bortsett fra det faktum at butikken bestod ikke av godteri, men vegg på vegg på vegg med stempler, kartong, papir, utstansere, ja det meste innen scrapping!!!:) Jeg var med andre ord i den syvende himmel!! Og vi brukte vel nesten en og en halv time der før jeg til slutt endte opp med bl.a dette:

Hjørnepunch som avrunder hjørnet med en bølget kant:

 Trumpet flower:
Punch som lager stilige hjørner. Fin å bruke for å lage fotohjørner.

 Interwine hearts:
Medium stor punch med to hjerter flettet i hverandre.

Så et stempel som heter: "Tilda with many hearts".
 

Et stempel fra Magnolia serien. Jeg kommer snart med et innlegg med morsdagskort som jeg lagde hvor dere vil få se dette ferdig stemplet og tusjet!:)

I tillegg kjøpte jeg jo litt kartong og papir, som antagelig kommer frem i senere innlegg.

På bursdagen min fikk jeg også et gavekort på Libris, samt litt penger ellers. Og selvsagt måtte jeg jo handle litt mer utstyr til min hobby! Noe av det ser dere her:

En utstanser som stanser ut barneføtter.

Ferdigpakker med Tags fra Panduro.

Et Clear stamp stempel av påskeliljer fra North Stamps.

Enda mer oppbevaring!Denne gangen til all kartong og papir.

Til slutt to små stempelputer i sølv og gull.

Det var mine nyinnkjøpninger!!Følg med videre, snart kommer et innlegg hvor jeg har lagd et kjempefint kort til morsdagen!!!

- Marit-





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen noen ord :)