torsdag 29. november 2012

Som nevnt i forrige innlegg: 
 i høst var det BOK-KORT som ble det O`store!

Nå kommer derfor ett innlegg til med to bok-kort jeg lagde i høst som bursdagskort
ett superraskt innlegg, men omtrent bare bilder!

Aller først et nærbilde av det lilla kortet som var til en venninne:


Dette kortet ble da i forskjellige lilla farger. Fremsiden pyntet jeg som det forrige bok-kortet mitt med hvite fjær, blomster, det søte Magnolia stempelet og Gratulerer med dagen tag :)


Det andre kortet; Det kortet ble da i blå toner. Også dette stempelet er fra Magnolia.


Kortene stående :)


Baksiden.


Kortene er knytt sammen med bånd. Ser jo virkelig ut som to bøker!Søte:)


Det blå kortet innvendig. 



Her i begge kortene brukt denne teksten som jeg brukte i det først bok-kortet mitt. Teksten er tatt fra ett stempel som North Star har.


Det lilla kortet innvendig 


Kanskje kjedelig å bruke den samme teksten i flere kort, men de tekstene jeg bruker i mine kort liker jeg veldig godt, og derfor blir det til at jeg bruker de om igjen flere ganger!:)

Det ble ett superkort innlegg med kun bilder omtrent!

Mitt neste innlegg skal bli litt underveis innlegg!
Nå starter nemlig julekort produksjonen, og tenkte å få med litt underveis bilder!

På denne tiden i fjor var jeg vel ferdig med julekortene, så ligger litt på etterskudd!

Lørdag blir det juleverksted med julekort og julegodis laging!Kanskje jeg tar med noen bilder av julegodisen også ;)

Ønsker alle en fin torsdag!

-Marit-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen noen ord :)