torsdag 23. februar 2012

Julekortproduksjon 2011, del 2

Julekortproduksjon del 2!

Tutorial på denne bretteteknikken kan du se her: Tutorial brettekort, trappekort.

Jeg brukte denne bretteteknikken på alle julekortene for julen 2011, men i forskjellige utgaver med forskjellige mønsterark. Her kommer en laaaaang bilderekke av noen andre utgaver jeg lagde!



Jeg har brukt grønn kartong som grunnkort på alle kortene i dette innlegget.



Samme stepel som jeg har brukt tidligere på julekortene. Pyntet med snøstjerner og perler, samt utstanset hjerter.



Klippt ut en nisse som var på samme mønsterarket. God gammeldags nissefar!:) I kanten på all mønsterark har jeg brukt Distress Ink.

God jul og godt nyttår!!Her ser du snøstjernene som er stanset ut. Pyntet med røde perler på hver stjerne.



Her har jeg stanset ut både røde og hvite hjerter i ulike størrelser og pyntet med for å gjøre enda mer personlig preg på kortet.



Kortet sett fra siden. For at kortet skal holde seg oppe har jeg brukt et bånd i midten på innsiden, som du ser her.



Baksiden av kortene! og selvsagt.... håndlaget av stempel!



Et kort med litt annen mønsterark på sidene! Bilderaaaaaaas :)







Jeg lagde tilsammen litt over tjue julekort til julen 2011!På bildet over ser du enda flere varianter av kortene mine. Lagde også kort med blå grunnkartong og mønsterark med snøstjerner. Også noen med rød grunnkartong og grønne mønsterark.



Her med samme mønsterark, men med litt annen pynt!



Hjertene er å få kjøpt på en kartong på 30 x 30 cm. Bare klipt ut hjertene på kartongen.



Fra siden.



Nisse stempelet kjøpt jeg for en billig penge fra Kreativ Hobby sine nettsider. Tusjet med Promarker.

På låven sitter nissen med sin julegrøt!!:)



Baksiden med håndlaget av stempelet.



Kortene i dette innlegget samlet!:)





Det var del 2 av julekortproduksjonen!!!:)

Om du kanskje ikke orker lage over tjue julekort som meg, så lag nå ett eller to til neste jul!:)
Det blir færre og færre som sender og gir bort julekort, enda færre som lager kanskje. Dermed settes det enda mer pris på når man får ett hjemmelaget julekort!

I julen 2011 så jeg faktisk noen av julekortene jeg lagde til julen 2010 fremme i stua til folk!!
Det sier jo sitt:)

-Marit-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen noen ord :)