lørdag 20. august 2011

Barnevognkort til to jenter:)

Rosa barnevognkort til to jentebabyer!:)


Her ser du hvordan jeg har pyntet og ordnet barnevognkortet som er med i tutorialen min på barnevognkort. Tutorialen kan du se her: Barnevognkort tutorial.



Jeg har brukt rosa kartong og rosa og hvitt rutete mønsterark:)


Sett ovenfra. Dynen i vogna er selve kortet:)


Sett fra andre siden:)


Pyntet med blomser på håndtaket:) Blomstene er opprinnelig hvite og med grønne blader.....


.... men er utrolig hva man kan få til med en Promarker tusj!:)


I bunnen av vogna har jeg limt på et lite velkommen til verden dikt:)


Dyna i vogna som er selve kortet:)


Inni kortet også et lite dikt:) På andre siden plass til å skrive en egen liten hilsen for den som skal gi bort kortet!


Baksiden av kortet, med håndlaget av stempelet mitt:)


Vogn og kort!!


Denne gangen var bestillingen på to barnevognkort, begge til jenter. Så her er begge!!


Har du noen du gjerne ville gitt et sånt kort!?:)

-Marit-




1 kommentar:

Hyggelig om du vil legge igjen noen ord :)