fredag 20. mai 2011

80 års kort!


Bursdagskort til 80 åring!!:)


En kollega av meg hadde en mor som fylte 80 år nylig og hun lurte på om jeg tok imot bestilling på kort. Jeg var ikke vondt å be da jeg elsker å lage kort!! Jeg kjenner ikke personen som fikk kortet, men klarte likvel å lage det til et personlig kort, håper jeg!. Det min kollega fortalte om sin mor var at hun var glad i fargen blå, glad i musikk og blomster. Jeg handlet da inn litt blå kartong, mønsterark med blomster og noter, og selvsagt litt blomster og blader til å pynte med!
Her ser du utgangspunktet mitt:



Og her er bilder av det ferdige kortet:



Stempelet av "Trollkjærringa" som jeg kaller henne, er tusjet med Promarker.



Et lite sitat om blomster!



Legg merke til at navnet er skrevet med notemønsterark!:)



Dette er et stempel jeg har lånt av min søster, men tusjet det selv med Promarker.


Kortet brettet ut:

Her har jeg også fått et bilde med av jubilanten.



Baksiden:



Med mitt håndlaget av stempel, samt et lite fint sitat som jeg liker veldig godt:

"Vi kan ikke gjøre store ting, men små ting med stor kjærlighet."

Ønsker alle en riktig god helg!!


- Marit -

2 kommentarer:

Hyggelig om du vil legge igjen noen ord :)