søndag 20. oktober 2013

For en tid tilbake siden skulle jeg lage bursdagskort og temaet skulle være engler, den gangen kjøpte jeg antagelig litt mer kartong enn det jeg trengte, så fikk igjen en del, derfor har samme person fått flere forskjellige kort med engletema :)

Jeg blir ikke lei englekortene, håper ikke personen som får kortene blir det heller :)

Bursdagskort med engletema


Kortet ble lagd som et enkelt brettekort, med hvit kartong som hovedkort. 
Pyntet kortet med det engel mønstrede kartongen.


I hjørnene brukte jeg en fin hjørnepuncher. Englekartongen jeg har brukt er slik som på bilden ovenfor på ene siden, og på andre siden flere større bilder av forskjellige engler.


På fremsiden har jeg pyntet med ett av disse bildene. Pyntet rundt med hvite englefjær og papirserviett.


Inni kortet hadde jeg ikke nok igjen til å bruke englekartongen, så har her brukt rester av bryllupskartong, som er hvite rosemønstrede ark. Også inni kortet pyntet med fjær og litt perler.


På baksiden av kortet.

Tror ikke jeg har igjen mer av englekartongen nå, så kanskje det blir ett annet tema på neste bursdagskort ;)

-Marit-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen noen ord :)