fredag 24. juni 2011

Konfirmasjonskort til gutt.

Konfirmasjonskort til gutt med pengelomme!!




Jeg har laget tre konfirmasjonskort i vår, to skuffekort til jenter og dette kortet til en gutt.


Dette er også laget ut fra malen/tutorialen til brettekort med dører. Jeg legger derfor ikke ut hvordan kortet er blitt laget da dere kan se det under tutorialen. Ferdige resultatet ble dette:



Ferdig utbrettet. Under det "sladdede" området har jeg et bilde av konfirmanten da han var liten :)
Dette kortet ble faktisk laget av kartong og mønsterark rester jeg hadde fra før!Og man kan da bruke blomster mønsterark til gutter også:)


Her har jeg brukt en fin hjertepuncher:)

Jeg pleier å skrive alle tekster i word på pc`n for så å skrive det direkte ut på kartongen!På denne måten sparer jeg faktisk litt penger på stempler:)


Dette sitatet er faktisk egentlig et stempel man kan få kjøpt ferdig, men jeg har skrevet det i word og fått det til å se akkurat ut som stempelet!Blir jo like fint:)

Det stripete mønsterarket har jeg kun limt på sidene og i bunn, sånn at det ble en pengelomme på skrå:)




"Magi er å ha tro på deg selv. Hvis du klarer det, kan du få hva som helst til å skje."

Fine ord til en konfirmant!


Kortet halvt brettet ut.


"Til konfirmanten"


Baksiden. Litt lappeteknikk med mønsterark;)


Framsiden.


Pyntet fint med blomster:)

Ønsker dere en fin fredagskveld!:)

-Marit-






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen noen ord :)