mandag 10. januar 2011

Skuffekort!:)

Lag et skuffekort!
          - Et perfekt kort med plass til gave! -



Ønsker du og gi vekk en liten, men spesiell gave til f.eks konfirmant, et bursdagsbarn, et brudepar eller et dåpsbarn!? I et skuffekort får du plass til både smykker, penger og smågaver:)
Fortsetter der jeg slapp igår, og legger ut et par bilder til av dette skuffekortet. Et skuffekort er ganske enkelt å lage, men tar litt tid. Alt etter hvor mye du vil pynte og stæsje opp kortet. Dette kortet lagde jeg i forbindelse med en innflyttningsfest til en venninne. Hennes yndlingsfarge er grønn, så da måtte jo kortet også bli grønt:)


Oppi skuffen kan man som sagt legge små gaver eller penger, jeg valgte å lage et lite søtt kort som jeg puttet oppi. Kortet ser du her:



Tilsammen ble det en veldig hyggelig hilsen;


Det var noen bilder av ett av de første kortene jeg lagde. Skal etterhvert legge ut tutorial på et skuffekort, sånn at dersom du ble inspirert kan du prøve deg på egen hånd!:) Imorgen legger jeg ut bilder av et litt annerledes skuffekort.
Ha en fin kveld!:)
- Marit-










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen noen ord :)