søndag 16. januar 2011

Bursdagskort til pappa`n min!!:)

Da jeg skulle lage bursdagskort til pappa var temaet for kortet ganske enkelt å velge. Pappa`s store hobby er nemlig fisking, så da måtte det selvsagt bli temaet:)


Jeg valgte å lage et kort med lommer inni. Selve bursdagsgaven til pappa var billett til Maihaugsalen på Sven Nordins show "Pappa", så da passet det ypperlig med sånt kort med lommer som passer til billett.

Tenkte jeg skulle prøve å skrive litt om hvor jeg har kjøpt hva. Jeg har jo ingen hobby butikk i nærheten, noe jeg faktisk savner veldig og ønsker meg at Lillehammer skal få!:) Har man ingen hobbybutikk i nærheten får man bruke de butikkene som har noe av det jeg trenger. F.eks all kartong jeg har brukt på dette kortet er kjøpt på henholdsvis Notabene og Libris. Papiret som er mønstret bak bildet er kjøpt på Nille.

Som tidligere nevnt liker jeg å sette personlig preg på kortene, og da med bilder av jubilanten. På bildet på fremsiden av kortet er pappa i sitt ess:) Ved et vann, med fiskestanga uti vannet, i en campingstol med fiskelua på, sittende og vente på at duppen skal forsvinne under vannflata;)

"Fiske-pynt-tingene" jeg har festet på kortet er kjøpt på Libris, mulig de tar inn varene fra Panduro. Samme med de gule blomstene. De blå blomstene i kantene er kjøpt på europris. De har faktisk veldig mye billige og fine scrapping ting på europris og nille!! Hjertet og blondekanten på tag`en er også kjøpt på europris.



Midten av kortet to lommer. På ene lommen festet et bilde av pappa i solnedgang ved et fiskevann. På andre lommen et enkelt stempel. Stemplet kommer fra en stempelpakke kjøpt på Europris. Samme mønsterark som på fremsiden, fra Nille. Inni ene lommen hadde jeg da billetten han fikk:



Hadde da kjøpt billett som tidligere nevnt til Sven Nordin sitt show på Maihaugsalen "Pappa". Mamma betalte sin egen billett, men jeg kjøpte også billett til meg og min samboer. Min samboer fikk også sin billett i bursdagsgave.

Burdagsgaven ble fra begge godt mottatt, og vi syntes alle fire at showet var helt knall!



På baksiden av kortet hadde jeg bilder av pappa som liten, og et fra nåtid:)

Jeg synes selv at det ble nok et kort med suksess!!:)  

Ønsker alle en fin søndag!:) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen noen ord :)